Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi ve Diski Genel Müdürlüğü Alo 153 İletişim Merkezi vatandaşlara hoşgörülü, nezaketli ve daima saygı çerçevesinde hizmet vermeye devam ediyor.
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların sorun, görüş ve taleplerini iletebildiği Alo 153 İletişim Merkezi ile hizmet vermeye devam ediyor. Alo 153 İletişim Merkezi, 2023 yılında da vatandaşlara her konuda yol göstermeyi sürdürüyor.
Büyükşehir Belediyesi Diyarbakır Su ve Kanalizasyon İdaresi Alo 153 İletişim Merkezi Diyarbakırlılara daha iyi hizmet verebilmek ve belediye ile iletişimleri kuvvetlendirmek amacıyla çalışmalar gerçekleştiriyor. Bu kapsamda, Alo 153 İletişim Merkezi Diyarbakırlı vatandaşlarla belediye arasında köprü vazifesi görerek, vatandaşların şikâyet ve taleplerini dinliyor.
DİSKİ Alo 153 Can kulağıyla 7/24 gelen her şikayeti anında çözüyor
7/24 hizmet veren DİSKİ Genel Müdürlüğü ALO 153 hattı, vatandaşlar tarafından bildirilen arızaları direk işleme alarak ilgili birimlere iletiyor.
Vatandaşların içme suyu ve kanalizasyon konularında mağduriyet yaşanmaması için ekipler, mesai kavramı gözetmeksizin arızaların oluştuğu yere intikal ederek gerekli çalışmaları yürütüyor.
Kanalizasyon tıkanıklıkları, içme suyu patlakları, su kesintileri ve abone işleri için için vatandaşlarımız ulaşabilirler.
DİSKİ 4 merkez ilçede haftalık ortalama, 135 içme suyu arızasına müdahale ediyor.
İçmesuyu Daire Başkanlığı, Yenişehir, Bağlar, Kayapınar ve Sur ilçelerinde ekiplerinin tespit ettiği, vatandaşlardan gelen ihbarların değerlendirildiği haftalık ortalama 135 içme suyu arızasına müdahale ediyor.
İçmesuyu Daire Başkanlığı’na bağlı Bakım-Onarım ekipleri, en temel ihtiyaç olan içme suyunun temininde her hangi bir aksaklık yaşandığında oluşan arızayı gidermek için yoğun çaba sarf ediyor.