Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (DİSKİ) Genel Müdürlüğü ALO 185 çağrı merkezinde 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet vererek şikayetleri hızlı bir şekilde çözüme kavuşturuyor.
DİSKİ Genel Müdürlüğü, altyapı, içme suyu ve diğer hizmetlerin yanı sıra vatandaşlardan gelen talep ve istekleri ALO 185 Çağrı Merkezinde cevaplandırıyor.
Çağrı Merkezi’ne gelen çağrılar personeller tarafından ilgili birimlere aktarılarak istek ve talepler hızlı bir şekilde çözüme kavuşturuluyor. ALO 185 Çağrı Merkezi’ne gelen çağrıların kayıt işlemi tamamlandıktan sonra sahada bulunan ilgili ekiplere anında bildiriliyor. Sahadaki ekipler başvurunun çözüme kavuşması için gerekli çalışmaları yaparak vatandaşların talebini yerine getiriyor. Ardından vatandaşa geri dönüşler yapılıp bilgilendirme gerçekleştiriliyor.
DİSKİ Genel Müdürlüğünce 2020 yılında 234 bin 328 çağrı, 2021 yılının ilk 5 ayında ise 96 bin 85 çağrı cevaplandırılarak kesintisiz hizmet sunuldu.
DİSKİ Genel Müdürü Fırat Tutşi ve Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Gökez, çağrı merkezinde personelin çalışmalarını inceledi, gelen telefonlara cevap verdi.
“Çözüm odaklı hizmet sunuyoruz”
ALO 185 çağrı merkezinde kent merkezi ve tüm ilçelerden gelen çağrılara yanıt verildiğini belirten Tutşi, “Gece gündüz demeden personelimizle beraber şehrimizin tüm noktasına ulaşmaya çalışıyoruz. Vatandaşlarımız, çağrı merkeziyle bize hızlıca ve her an ulaşabilir. Bunun yanı sıra ‘0530 844 01 00’ numaralı Whatsapp hattımız üzerinden de istek, şikayet ve öneriler kurumumuza iletilebilir. Hemşehrilerimize çözüm odaklı hizmet sunuyoruz.” dedi.